ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Właścicielem sklepu jest Purtech Poland Sp. z o.o. | ul. Wiejska 37 | 42-500 Będzin | Poland NIP PL 6252441563 | | REGON 242628515 | KRS 0000485080 wydany przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Kapitał zakładowy: 90 000 PLN
  2. Ceny towarów dostępne w  Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
  3. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  4. Aby zakupić towar Klient podaje Sprzedawcy informację jaki towar zamawia drogą telefoniczną bądź mailową.  Następnie Kupujący wybiera z dostępnych możliwości sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    2. Za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    4. Gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  3. Zamówienie będzie realizowane w terminie do 14 dni roboczych po opłaceniu zamówienia.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

Za pośrednictwem firmy kurierskiej

  1. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia.
  2. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem kontaktu telefonicznego podanego na stronie doskonalaizolacja.pl w zakładce KONTAKT w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    • W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności, (z wyjątkiem kosztów dostarczenia towaru), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Wolności 48 BF 43-602 Jaworzno niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  9. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    • Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    • Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    • Żądać usunięcia wady
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy biuro@purtech.pl
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Wolności 48 BF 43-602 Jaworzno.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail biuro@purtech.pl

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

KOSZTY WYSYŁKI

Wysyłkę realizujemy na terenie całej Polski za pomocą firmy kurierskiej JAS. Wysyłka odbywa się na paletach euro bądź przemysłowych w zależności od ilości zakupionego towaru.

Ceny wysyłki:

  • – paleta euro od 130 zł netto
  • – paleta przemysłowa od 180 zł netto

Jeżeli w zakres sprzedaży wchodzi większa ilość zakupionego towaru, realizujemy wysyłkę transportem zewnętrznym po negocjacjach cenowych z kurierami oraz po akceptacji wyceny transportu przez Klienta.